Detalii aici, Formular de înscriere MR PESU
Programul tematic al dezbaterilor cuprinde:
- LEGEA nr. 132 din 15 iulie 1997 privind rechizitiile de bunuri si prestarile de servicii de interes public
- LEGEA nr. 410 din 18 octombrie 2004 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 132/1997 privind rechiziţiile de bunuri şi prestările de servicii în interes public
- LEGEA nr. 477 din 12 noiembrie 2003 privind pregătirea economiei naţionale şi a teritoriului pentru apărare
- LEGEA nr. 446 din 30 noiembrie 2006 privind pregătirea populaţiei pentru apărare
- HG nr. 370 din 18 martie 2004 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 477/2003 privind pregătirea economiei naţionale şi a teritoriului pentru apărare
- HG nr. 219 din 24 martie 2005 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 132/1997 privind rechiziţiile de bunuri şi prestările de servicii în interes public
- HG nr. 338 din 4 aprilie 2002 pentru asigurarea forţei de munca necesare la mobilizare şi pe timp de război cu personal cu obligaţii militare
- HG nr. 1.194 din 15 noiembrie 1996 referitoare la atribuţiile agenţilor economici, instituţiilor publice şi autorităţilor administraţiei publice privind recrutarea, încorporarea şi evidenta militară
- HG nr. 1.204 din 4 octombrie 2007 privind asigurarea forţei de muncă necesare pe timpul stării de asediu, la mobilizare şi pe timpul stării de război
- STUDII DE CAZ. APLICATII INFORMATICE
Evenimentul MR PESU se adresează CONDUCĂTORILOR DE INSTITUŢII/SOCIETĂŢI COMERCIALE, PRECUM ŞI RESPONSABILILOR CU ATRIBUŢII DIN DOMENIUL TEMATIC AL ACESTEIA
Desfăşurarea evenimentului va avea loc incepand cu orele 16.30 pe 22 iulie 2012 până pe 25 iulie 2012 orele 12.00 in sala de conferinte a hotelului Piccadilly din Mamaia.
Contravaloarea taxei de participare este de 500 RON/persoana (la care se adauga TVA).
Cazarea este asigurată începând cu ziua inceperii evenimentului orele 16.00, adica 22.07.2012 până în ultima zi a desfasurării acestuia orele 12.00, respectiv, 25.07.2012. La Hotelul PICCADILLY din Mamaia contravaloarea cazarii cu mic dejun pentru o persoana este de 210 lei/zi/persoana (include TVA).
Plata taxei de înscriere la eveniment (la care se adaugă TVA), precum si cea a cazarii se face prin virament bancar în contul SC 3T Training Team SRL (RO 13RNCB0074074950160001, BCR sector 3 Ag. Timpuri Noi, Bucureşti) dupa emiterea facturii fiscale
Invitaţi – specialişti din cadrul serviciului probleme speciale din cadrul instituţiei Prefecturii Municipiului Bucureşti